المجلة المنتدى التحكم التسجيل اتصل بنا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 22-01-2012

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : °•.♥.•° On God's earth °•.♥.•°
المشاركـــــات :  5,575
افتراضي ماذا تفعل.....

ماذا تفعل.....

ماذا تفعل عندما تحب شخص بشده
ويكون لك كل شئ بالنسبه لك وفجاه لم يكن معك .....؟


lh`h jtug>>>>>

  #2  
قديم 29-08-2012

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2008
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : In any place
المشاركـــــات :  2,135
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

بجد بجد

أموت
  #3  
قديم 31-08-2012

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : °•.♥.•° On God's earth °•.♥.•°
المشاركـــــات :  5,575
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

بعد الشر عليك اخى
كل السعاده لك
  #4  
قديم 03-09-2012

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2012
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  259
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

احب امتلاك الأشياء وحدي ولا أقبل القسمه على 2






اتركة خلفي ...



موضوع رائع

تحيتي
  #5  
قديم 26-09-2012

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Sep 2012
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  57
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

هنكسر و هنجرح بس مش هموت هعيش علي امل انه يعود ليا
  #6  
قديم 29-09-2012

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : °•.♥.•° On God's earth °•.♥.•°
المشاركـــــات :  5,575
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

شكرا لارائكم

اتمنى لكم السعاده
  #7  
قديم 25-01-2013

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2008
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : egypt
المشاركـــــات :  3,732
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

عادى هقول الحمدلله على كل شئ
وهتوكل على الله
وخلاص
  #8  
قديم 27-01-2013

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : °•.♥.•° On God's earth °•.♥.•°
المشاركـــــات :  5,575
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

خير التوكل
نورت
  #9  
قديم 27-01-2013

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Feb 2009
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : مصر
المشاركـــــات :  282
افتراضي

انا حصل ده معايا وفى توبيك ليا كنت حكيت فيه عن كده وماشاء الله لقيت مشاهدات كتير وردود قليله
عموما بما انه حصل معيا فردى مش هيكون خيالى هيكون اللى حصل واللى المفروض يحصل
انا مش كنت بحبها وبس انا كنت بعشقها لدرجة الجنون وكنت خلاص هتقدملها بعد مااهلى وافقو والامور بقت تمام قوى
الا ان حصلت ظروف مرضيه لوالدتى خلتنى أأجل الخطوبه شهرواحد بس وفى يوم وليله ملقتهاش كانها كانت سراب والاحلام دمرتها بسهولة مابتقفل عينيها وتنام انا مش هقلكم عملت ايه لانه بجد صعب جدا وللعلم كل الردود الى قالوها الاعضاء المحترمين اللى قبلى عملتها بجد عملتها مت وتعبت واتبهدلت كتيــــــــــــــــــر قوى والظروف كمان مسابتنيش لحتى اللحظه دى بس ياجماعه هقولكم حاجه وهيا الصح اللى المفروض يحصل
ياجماعه اللى بيسيب حبيبه بعد عشره 3 سنين او حتى اقل وبسرعة البرق يخطب ويتجوز غيره
ده ميتزعلش منه ولا نندم عليه لانه لو حبنا بجد مكنش سابنا ابدا وملعون أبو الظروف اللى اى حد بيختلقها لحبيبه عشان سابه
حجج بيضحك بيها عليه عشان يبان ف نظره كويس لسه مش هقول عشان يريح ضميره أولا لو عنده ضمير مكنش قدرت عنيه تنام وهو مدمر احلام غيره وكاسر قلبه
اخرالكلام واسف جدا عالتطويل بس السؤال جه ع الجرح والمثل بيقول نصيحة مجرب ولا نصيحة طبيب تقريبا كده
احب اقول للى يتحط فى الموقف ده :-
ربنا يصبرك بجد عالفراق لانه مبيخليش الواحد عايش بالمره او بيبقى عايش بس شكليا قدام الناس بس
قرب من ربنا ومتزعلش منه ومتقلوش يارب ليه حبيبى يطلع خاين ليه مكنش ليا
اصبروانا عارف الصبر صعب قوى بس اوعى تخلى الزعل يسيطرعليك ويخليك تزعل ربنا او اهلك
وصدقنى طالما اللواحد كانت نيته خير فده ميزعلش يقول حسبى الله وبس ودى قادره تخلى اللى خانا يحس بالوجع والندم
وربنا اكيد هيعوضنا خير انا بقول الكلام ده وانا لسه بعانى وفاقد الامل وعارف ان ده غلط بس صابر واكيدربنا هيحيى فيا وفى كل واحد عانى من نفس الأمرالمخيف امل جديد وهيبدل الحزن سعاده
وبقول لكل واحد بيحب حب وحاول متغلطش مع حبيبك فى شئ عشان ربنا يجعله فى يوم نصيبك
واسف جدا جدا سامحونى عالتطويل
  #10  
قديم 07-02-2013

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : °•.♥.•° On God's earth °•.♥.•°
المشاركـــــات :  5,575
افتراضي رد: ماذا تفعل.....

أوﻻ أحب اعتذر لحضرتك لو مش كنت رديت ع موضوع وسعدك بجد اسفه أنا ف ظروف الدراسه بتمنعنى ادخل /أحب أقولك مش اى حد نقول عليه حبيب الحب مش كلمه تتقال دى افعال والحب اللى بجد يستمر معاك مهما طالت السنين الحمدلله ع كل شئ ربنا اكيد هيعوضك خير الأنسان اللى تستهلك باذن الله
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ماذا, تفعل.....

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انظرو ماذا تفعل هذا البنت فى نفسها ؟ VEGo منتدى الغرائب والعجائب 1 19-09-2012 05:21 AM
اغرب مطعم فى العالم بأسم مطعم التواليت فا ماذا يأكلون VEGo منتدى الغرائب والعجائب 1 15-09-2012 09:00 PM
ام وهمية محرومه من الانجاب فا انظرو ماذا تفعل ؟ VEGo منتدى الغرائب والعجائب 1 15-09-2012 03:16 AM


الساعة الآن 01:42 AM.


vBulletin® v3.8.8 Alpha 1, Copyright ©2000-2019
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات كذا ميزا
تحميل العاب كاملة 2013 تحميل برامج كاملة 2013 تحميل نسخة ويندوز تحميل خطوط جديدة 2013 العاب موبايل جديدة 2013
تحميل العاب 2013 وداعا لقطع النت بوستات حب كلام عتاب اكواد كول تون موبينيل 2013
تردد قناة الناس رسايل صور فلانتين تحميل لعبة gta san andreas اتارى زمان
نكت على البنات الحمل في المنام تحميل لعبة سبايدر مان كلام رومانسى حزين تحميل فايرفوكس 2013
مصراوي جيكس نكت قبيحة تحميل لعبة ميدل تحميل لعبة سبايدر مان 2 نسخ ويندوز 2013

Content Relevant URLs by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110