المجلة المنتدى التحكم التسجيل اتصل بنا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 05-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  38
افتراضي ليه؟؟؟ سؤال للشباب

السلام عليكم ورحمة الله
ليه؟؟؟ سؤال للشباب
ممكن تقلولي ايه السبب؟؟؟؟؟

وليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الشباب بشكل عاام؟؟؟؟؟

كل ما البنت تبين حبها لشاب معين . يتكبر ويبعد ويجرح

ولما تبعد عنو وتسيبو يرجع يحن ويندم وعايزها تسامحو

ممكن اعرف السبب والسؤال لجميع الشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ليه؟؟؟ سؤال للشباب



gdi??? schg ggafhf

  #2  
قديم 05-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2010
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : Egypt
المشاركـــــات :  403
24

بجد كلامك 100% صحيح
اكون معاكى صريح واجاوبك عن نفسي
انا مش عارف بس
احتمال خوف من المسوؤلية
واحتمال مش متاكد من مشاعري
احتمالخايف من اللى قدامى انه لو عرفني اكتر ممكن ما اكونشى الشخصية الظريفة اللى هوا متوجعها
واحتمال خايف من اللايام اللي جاية واللى مش عارف مخبيه ايه
واحتمال كوووووووووووووول ده مع بعض

بس اللى انا متاكد منه انه الشب مهما بعد لازم بتفضل البنت في دائرة تفكيرة حتى لو ما قدر يوصللها ده
  #3  
قديم 05-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  38
افتراضي

مرسى ليك ع المرور الجميل دى
  #4  
قديم 14-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : Ŧħә woŕld of MounЇŕ
المشاركـــــات :  6,709
افتراضي

ينقل للركن الخاص
  #5  
قديم 14-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2007
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : مصر
المشاركـــــات :  227
افتراضي

اشك فى تعميم تلك الظاهرة
بطبيعه كل انسان يسعد ان وجد من تحبه وقد يصل به الامر لبعض الغرور فى نفسه لكن فى اغلب الامور يقع الشاب فى هذا الحب حتى وان حاول ان يتماسك او بعطى انطباع للطرف الاخر بالزهو والفخر بشخصيته
والبنت لديها من الاسلحه الكثير لكى تجعله يسقط فى بئر حبها ولايخرج منه ابدا
الطرفان كل منهما له اسلحته الخاصه
والذكى الذى يحرص على من يحب ويدافع عن حبه
  #6  
قديم 30-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2010
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  4
افتراضي

بص مش كل الناس كد واللة مثلا انا بحب وحدة وهية بتحبنى بجنون و عمرى مهتخلة عنها الى اذا مت وكمان الحب اسمة ونصيب
  #7  
قديم 31-07-2010

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2010
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : في بلاد الله الواسعه
المشاركـــــات :  79
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم
وبعد الصلاه والسلام علي اشرف الخلق سيدنا محمد
عليه افضل الصلاة والسلام
انا هجاوب عن نفسي
انا كان فيه وحده بتموت فيا وكانت كل يوم كل يوم تبعتلي مع بنت تقولي انها بتحبني
وانا بقول كده عيب وانا مش بحبها
وقعدت اتكبر عليها وعملت فسي ابو زيد الهلالي
ولا الزيرسالم
وبعد كده هيا اتخطبت
وكل مبشوفها ببقي هعيط
بس الكلام ده من فتره
انا من رايي المتواضع
اني البنت متبدأش هيا حتي لو بتحب قووي
لازم تصبر لحد ما الولد هوا اللي يصارحها

  #8  
قديم 23-02-2011

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  38
افتراضي

مرسى ليكم ع المشاركة الجميله دى
  #9  
قديم 24-02-2011

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2010
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : °•.♥.•° On God's earth °•.♥.•°
المشاركـــــات :  5,575
افتراضي

بصى يا مايسون
البنت من طبيعتها العفه والاعتزاز لانها غاليه
ولازم الولد هو اللى يبدا بالخطوه دى
ولو حتى هى بتحبه اوى مينفعش تقوله هى الاول
لانها هتسبب ليها جرح لو هو مش بيحبها وحتى لو بيحبها مينفعش هى اللى تقول الاول
هو المفروض يكون شريها يتعذب بس علشان توفقك عليه علشان يحس باقيمتها
ياريت تكونى فاهمنى

ميرسى ياقمر
لسؤالك اللى فى غاية الاهميه.
  #10  
قديم 26-02-2011

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : May 2010
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة :
المشاركـــــات :  38
افتراضي

انا عاوز اقول
ممكن كتير من الشباب بتكون بتعمل ده بس عارفين المثل اللي بيقول متعرفش قيمه امك الا لما تشوف مرات ابوك
لما ربنا يوقعه في حد تاني يظلمه ويطلع عينه يكون مرتاح وبيرجع يقارن بين اللي معاه واللي ظلمها ويرجع يضرب نفسه بالجزمه تاني ويندم علي اللي ضاع
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
للشباب, ليه؟؟؟, سؤال

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اجدد ملابس للشباب 2013 , اروع ملابس شبابية 2013 , اجمد هدوم للشباب 2013 Lopez ازياء رجالية 2017 - بدل رجالية 2017 3 13-09-2012 03:47 AM
دبل فضة للشباب جديدة 2013 - كولكشن دبل فضة للشباب 2013 - دبل شباب فضة حديثة 2013 VEGo ازياء رجالية 2017 - بدل رجالية 2017 3 12-09-2012 05:28 AM
صور ساعات يد شباب 2013 - احدث ساعات للشباب 2013 - ساعات شبابية جامدة 2013 Lopez ازياء رجالية 2017 - بدل رجالية 2017 1 06-09-2012 10:46 PM
ديكورات رمضانيه 2013,غرف نوم مودرن للشباب 2013 , صور غرف نوم شبابيه 2014 Lopez ديكورات 2017 - غرف نوم 2017 - مطابخ جديدة 2017 0 04-09-2012 10:29 PM
تسريحات للشباب روعة 2013 . احدث قصات عالمية للشباب روعة 2013 . احدث تسريحات للشباب VEGo ازياء رجالية 2017 - بدل رجالية 2017 1 27-08-2012 06:54 AM


الساعة الآن 05:41 AM.


vBulletin® v3.8.8 Alpha 1, Copyright ©2000-2019
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات كذا ميزا
تحميل العاب كاملة 2013 تحميل برامج كاملة 2013 تحميل نسخة ويندوز تحميل خطوط جديدة 2013 العاب موبايل جديدة 2013
تحميل العاب 2013 وداعا لقطع النت بوستات حب كلام عتاب اكواد كول تون موبينيل 2013
تردد قناة الناس رسايل صور فلانتين تحميل لعبة gta san andreas اتارى زمان
نكت على البنات الحمل في المنام تحميل لعبة سبايدر مان كلام رومانسى حزين تحميل فايرفوكس 2013
مصراوي جيكس نكت قبيحة تحميل لعبة ميدل تحميل لعبة سبايدر مان 2 نسخ ويندوز 2013

Content Relevant URLs by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110