المجلة المنتدى التحكم التسجيل اتصل بنا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 20-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : May 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : المغرب الحبيب
المشاركـــــات :  415
سؤواااال حساس للبنات والشباب..؟؟؟

سؤواااال حساس للبنات والشباب..؟؟؟
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اتمنى من الكل يجاوب بصراحه و طبعا كله وليه وجهة نظر
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



سؤال حساس للبنات وللشباب


بس السؤال يحتاج لتفكير قبل الاجابه


ومع استشاره القلب باتخاذ القرار
ابدأ

اذا تقدم لزواجك شابان


الاول يحبك وانتي مبتحبيهوش


الثاني انتي بتحبيه وانتي متاكده انه مابيحبكيش ولا حتى بيفكر فيكي


من يا ترى بيكون سعيد الحظ او مين الي بتختاريه وليه ؟؟




اوكي خلصنا من البنات



نيجي للشباب



لو جت لك ولدتك وقالت لك هخطبلك واحده من البنتين دول


الاولى انت بتحبها بس هي مش بتحبك ولابتفكر فيك


والثانيه بتموت فيك وانتعارف كده بس انك مبتحبهاش

مين ياترى اللي هتختاراومين سعيده الحظ وليه ؟؟؟؟؟


هوه شؤال بيتكرر كتير اوي
وياريت الكل يجاوب عليه
ولو حد مر بالتجربه دي ياريت يقولها
ويحكي عنها

مع تحيااااااااااااااااااااتيسؤواااال حساس للبنات والشباب..؟؟؟

حكاية انثى



sc,hhhhg pshs ggfkhj ,hgafhf>>???

  #2  
قديم 21-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Feb 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : مصر
المشاركـــــات :  5,636
افتراضي

تسلمى حبيبتى للسؤال الكتير صعب
بس انا طبعا هجاوب

الحب من طرف واحد عموما فاشل بكل المقايس

مش ينفع يتجوز شخص وهو مش يكون بيحبنى كده هو مش هيكون سعيد معى
ومش ينفع اتجوز شخص مش بحبه لان مش هكون سعيده معه
كده فى كل من الحالتين زواج فاشل
ومش بيستمر
وبيكون اصعب قرار من الانسان

  #3  
قديم 21-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : May 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : المغرب الحبيب
المشاركـــــات :  415
افتراضي

تسلمي ياقمر ودايما منوراني
  #4  
قديم 21-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Apr 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : قصر من الاحزان
المشاركـــــات :  455
افتراضي

فعلا الحب من طرف واحد فاشل
أكيد هوافق على اللى بيحبنى
  #5  
قديم 21-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : May 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : المغرب الحبيب
المشاركـــــات :  415
افتراضي

ميرسي يا احزان
نورتي توبيك
  #6  
قديم 24-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Oct 2008
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : السنبــــــ وين ــــلا
المشاركـــــات :  112
افتراضي

هقولها هختار التالت
انى اكون بحبها وهيا بتحبنى
وبعدين هقول لماما غيرى الخاطبه دى انتهت من زمان
موضوع جميل بجد
  #7  
قديم 24-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : May 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : المغرب الحبيب
المشاركـــــات :  415
افتراضي

شكرا لك ياحبوب
  #8  
قديم 24-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2007
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : مصر
المشاركـــــات :  1,462
افتراضي

اكيد هختار اللي بتموت فيا
وعلي راي المثل اللي بيقول خد اللي يحبك ومتخدش اللي بتحبه وده مثل صحيح فعلا
  #9  
قديم 24-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : May 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : المغرب الحبيب
المشاركـــــات :  415
افتراضي

اوكي يااسماعيل شكرا لك
  #10  
قديم 31-12-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jan 2009
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : بعيد لكن لست بعيد عنها
المشاركـــــات :  5,450
افتراضي

اخد اللى تحبنى
لانى اكيد على قد ماهشوف من حبها ليا عالاقل هتعاطفلها

إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
للبنات, حساس, سؤواااال, والشباب..؟؟؟

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور غرف نوم بنات مراهقات 2013 - غرف نوم للبنات رهيبة 2013 Lopez منتدى سلة المحذوفات 3 21-09-2013 09:37 PM
خلفيات بناتيه انمي لشاشة المكتب 2013 , خلفيات انمي كيوت للبنات لشاشة الكمبيوتر 2013 Lopez صور انمى - صور كرتون - أنمي 2017 3 02-11-2012 03:04 AM
خلفيات بناتيه لشاشة المكتب 2014, خلفيات كيوت للبنات لشاشة الكمبيوتر 2013 Lopez صور خلفيات 2017 - صور اسلامية - خلفيات كمبيوتر 2017 1 17-09-2012 07:07 AM
خلفيات بناتيه لشاشة المكتب 2013, خلفيات كيوت للبنات لشاشة الكمبيوتر 2013 Lopez صور خلفيات 2017 - صور اسلامية - خلفيات كمبيوتر 2017 0 17-09-2012 04:41 AM
فساتين رقيقة للبنات 2013 . احدث فساتين صيف 2013 . فساتين للبنات روعة 2013 . فساتين . للبنات . 2013 VEGo ازياء بناتية 2017 - ازياء رجالية 2017 2 06-09-2012 09:14 PM


الساعة الآن 08:37 AM.


vBulletin® v3.8.8 Alpha 1, Copyright ©2000-2019
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات كذا ميزا
تحميل العاب كاملة 2013 تحميل برامج كاملة 2013 تحميل نسخة ويندوز تحميل خطوط جديدة 2013 العاب موبايل جديدة 2013
تحميل العاب 2013 وداعا لقطع النت بوستات حب كلام عتاب اكواد كول تون موبينيل 2013
تردد قناة الناس رسايل صور فلانتين تحميل لعبة gta san andreas اتارى زمان
نكت على البنات الحمل في المنام تحميل لعبة سبايدر مان كلام رومانسى حزين تحميل فايرفوكس 2013
مصراوي جيكس نكت قبيحة تحميل لعبة ميدل تحميل لعبة سبايدر مان 2 نسخ ويندوز 2013

Content Relevant URLs by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110