المجلة المنتدى التحكم التسجيل اتصل بنا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد

قديم 03-12-2009

الملف الشخصي
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : مصر
المشاركـــــات :  51
افتراضي تعبانه اوى ريحونى ارجوكم مليش حدغيركم

انا عندى 17 سنة وبقالى 4 سنين بحب خطيبى اوى ومش شايفه غيره قدامى واتخطبتله بعد عذاب كتير اوووى اناخطيبى بيحبنى وانا بحبه اوى اوى بس انامش عرفه ليه مش مكتوب عليا الفرح ابداا و المشكلة انه اتغير معايا كنت زمان بفرق معاه وكان بيهمه زعلى اوى دلوقتى مبقتش افرق معاه ديما سيبنى لوحدى وكل ماتكلم معاه يقولى مشاكل فى البيت وفترة وهتعدى خايفه اسيبه اندم عليه العمر كله انا والله استحملت كتير اوى اوى وكتير بنام معيطة من الاهرة وهو ولاحاسس بيا ومفيش حد حاسس بيا انامليش غيره خايفه يكون فى حد تانى فى حياته خايفه اوى انامليش حد غيره فى الدنيا ديه بس اتغير معايا اوى وانا ديما بكلمه وهوبيوعدنى انه هيتغير ومبيتغيرش ولو زعلنى انا الابروح واصلحه عشان مش بيهون عليا زى مبهون عليه انا هموت اناوالله خايفه اوى وديما لمااخد قرار انى ابعد عنه بجد بضعف اوى ومبقدرش على ازعله ارجوكم قلولى اعمل ايه انا خايفه اعمل اى حاجه لانى بحبه بجد والله العظيم انا بحبه وكتير هيقولولى انى صغيرة على الخطوبه ديه وركزى فى المزكرة ويمكن اكون سن مراهقه بس والله العظيم بحبه بحبه ومش شايفه غيره قدامى هواحسن واحد فى الدنيا ديه كلها بس اعمل ايه انا تعبت حاسة انى اتعلقت بيه اوى اوى وبحبه اوى اوى وهو مش زيى قلولى اعمل ايه ارجوكم ردو عليا ارجوكم واسفه على الاطالة

jufhki h,n vdp,kn hv[,;l lgda p]ydv;l

قديم 03-12-2009

الملف الشخصي
مكان الإقـامـة : egypt
المشاركـــــات :  21

[quote]
هاى اسمحيلى اشاركك الراى : هو ممكن يكون زى ما بيقولك صادق دا انتى لو زى منتى متأكدة لسة من حبة او اكيد اكيد بسوق التقلعليكى على شان تحبية او ممكن يكون مل انتى حاولى تتقربى منة وتسألى علية وهو لو مش بيبادلك نفس الى انتى بتعملية اسمحيلى اقولك خسارة حبك لية
قديم 03-12-2009

الملف الشخصي
مكان الإقـامـة : egypt
المشاركـــــات :  21

بس على فكرة الكلام دا يخصك جدا او يخصيك لان بجد انا مش عارف انتى بنت او ولد من البروفيل
قديم 03-12-2009

الملف الشخصي
مكان الإقـامـة : in my secret world
المشاركـــــات :  2,218

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko1990 مشاهدة المشاركة
بس على فكرة الكلام دا يخصك جدا او يخصيك لان بجد انا مش عارف انتى بنت او ولد من البروفيل
باين انها بنت طبعا

بس هيا تحاول على قد ما تقدر تلفت انتباهه وتتقل شوية يعنى متبقاش هاتموت عليه لان الواد بيزهق من كده يحب البنت الى تدوخه

وتقبلى مرورى
قديم 03-12-2009

الملف الشخصي

اولا مرسيه على نصايحكم ليا وانا بنت على فكرة بس انا عاوزه اقولكم ان الابينى وبينه اكبر من اتقل عليه والكلام ده يعنى احنا مخطوبين يعنى مفيش حاجه اسمها تقل والكلام ده يمكن يكون مل منى بس والله انا معملتش حاجه فيه وحشة ولاعمرى جرحته والله انا بحبه بجد ومليش حد غيره حتى لوافترضت انه مل منى ولازهأ انا هعمل ايه من غيره طب ليه مسبنيش انا تعبانه وحيرانه اوى مش عرفه اصعب حاجه انك تتعلق بشخض اوى وتحبه اوى وهويديك كل حاجه حلوة وفجأه يخدها تانى من غير اى سبب واصعب حتى من الحب من طرف واحد انا خايفه اوى انا والله بحبه اووووى اوووى اووووى ادعولى ارجوكم وشكرا اوى على ردكم عليا
قديم 04-12-2009

الملف الشخصي
مكان الإقـامـة : قلــب حبيبتــىِ(A)
المشاركـــــات :  415

يا جماعه بجد باين عليها بتحبه أوى
المهم
إنتى فى كلامك رديتى على نفسك إنو أحسن واحد فى الدنيا ومالكيش غيره وكده
إنتى إستحمليه شويه علشان الواحد بردو بييجى فى فتره وبيكون مش طايق نفسه
وصدقينى إنتو زى ما بتقولى حبيتو بعض ييجى 4 سنين وإستحملتو كتير
يبقى ما ينفعش كل الحب ده يضيع علشان حجات بسيطه وعلى فكر ه كل ده عادى وبيحصل
بجد وأنا عن نفسى بتبقى تحصل معايا
بس بردو برجع فى الأخر للى بحبها
المهم بقى حاولى تستحمليه لإنو ممكن يكون عاملك إختبار مثلا بجد
وحاولى تقر ب منو وقوليلو لو فيه حاجه ممكن أساعدك والكلام إللى إنتى عار ف ده
بس كله إلإ إنك تفكرى إنك تسيبيه وربنا يوفئك

قديم 04-12-2009

الملف الشخصي

مهو اناوالله اضعف منى اسيبه بكتير الخوف منه هو ليسبنى انا مليش غيره والله انا عن نفسى مستحمله واستحمل عشانه اكتر واكتر بس لحد امتى اناياما كلمته ومش عاوز يتغير معايا ولوقلت مثلا اسيبه يرتاح يوم منى الاقيه يتصل هوبيا يعنى ولاراضى يرحمنى ولاسايب رحمة ربنا عليا انا مقدرش اسيبه ولاابعد بس انا بس عاوزة اعرف ليه كده ليه اتغير ديه مشكلتى هوبيحبنى والله بس الله اعلم خايفه يكون حدفى حياته بس لاهو وعدنى ان عمره مهيسبنى مهما حصل اناتعبت خلاص من كتر التفكيررر والشك والله بحبه اوى اوى اوى والله العظيم بحبببببببببببه نفسى يحس بيا
قديم 04-12-2009

الملف الشخصي

مشتاقة ليك حبيبى يااغلى من حبيبى هيكون الدمع بختى والجرح من نصيبى لكن صعبان عليا مبقاش فى حد ليا الدنيا صعبه بعدك والحزن هد فياوداع يميت خسارة المر زاد مرارة فى نار بتقيض فى قلبى وتلف دنيا بيا
قديم 05-12-2009

الملف الشخصي
مكان الإقـامـة : Out Of Site
المشاركـــــات :  26,265

اختى انا هكلمك كلام
من اخ لاخته بس بجد ياريت تتقبلى
بصدر رحب انتى شايفة ان سن 17 سنة يا تره
سن كافى للندوج وسن الرشد لكى تستوعبى
من حولك زاى الانسان اللى فرحان بلعبه صدقينى كلنا
مرينه بالمرحلة دى بجد ولما الانسان بيكبر بيندج
اكبر وبيعرف يفكر ويحكم بس صدقينى
انتى لو كنتى فى نفس الموقف ده وعندك
22 او حتى 21 سنة كان هيبقى فى اختلاف اى نعم مش
بالسن بس الداليل على كلامك انك متوافقة
مع سنك جدا واسف اختى على الاطالة
بس صدقينى دى الحقيقة
ربنا يهدى بناتنا

قديم 05-12-2009

الملف الشخصي

لاطبعا مش كافيه واناعرفه كده والله انى صغيرة وكتير قلولى ياما هتلاقى وهتحبى تانى وهتتغيرى لماتخشى كليه بس الحب ملوش كبير ولاصغير واناحبيت بقلبى ماقدرتش اتحكم فى قلبى طلما اختار وخصوصا لماتلاقى واحد يحبك ويخاف عليك وبتبقى شايفه كل حاجه حلوة فى حياتك اناعن نفسى لياقريبى مخطوبه 16 سنه ودخلت كلية وشافا مهما شافت مفيش حد ملى ينها وقلبها غير خاطبها انا يمكن اكون صغيرة اه بس ربنا لوحده الايعلم الاجوايا اتجاه الانسان ده وانى بحبه بجد والحمدلله مشكلتى اتحلت وكلمنى وبقت اسعد واحده فى الدنيا ديه متشكرة اوى على نصيحكم ليا وان شاء الله الاربنا شيفه خير ليا هيقدمه

الكلمات الدلالية (Tags)
مميز, ارجوكم, تعبانه, حدغيركم, ريحونى