المجلة المنتدى التحكم التسجيل اتصل بنا

المنتدى العام تجد هنا المواضيع العامة والتي لايوجد لها اي صلة باي منتدى اخر هنا

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 21-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : NeVeRLanD
المشاركـــــات :  642
افتراضي تخاريف كيبوردية!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم ياجماعة ؟؟
يارب تكونوا بخير دايما....
كان فيه حاجة كدا بفكر فيها
وفي دماخي سؤال بيقول::
لمصلحة مين كل الحاجات دي؟؟
المهم
ندخل ف الموضوع ع طول
:::
مصرمثلا
ارتفاع اسعار بشكل هستيري ...قمح فاسد ..انحدار القطن المصري
تدهور اقتصادي هايل ...
الوزراء:: فاسدون معني الكلمة ..
بعض الأفلام:: بتدل عن ان الشعب المصري مش في دماخه اللي حاجة واحدة.......!!ولا بيبثوا حاجة ممكن تفيد الشباب بل ع النقيض بتفسدهم
نيجي في أهم حاجة يمكن اللي كل المجتمع المصري بشكل أساسي بيتكلم عنه
النقاب والحاج شيخ الأزهر ..انا مش بتكلم ع النقاب او اي شيء من هذا القبيل
انا بتكلم عن حاجة محددة لمصلحة مين؟؟ ف الوقت دا بالذات بيحصل كدا
ما بقالنا مليون سنة بشوف ناس كثيرة لابسة اللبس دا
ايه اللي جد
اشمعني لما اليهود اقتحموا ساحات المسجد الأقصي
اشمعني ف الوقت دا بالذات اثارو البلبله في الشارع المصري
صحيح فيه ناس كثير كانت بتبكي ع الاقصي وحاله بس الاعلام
كان سايب دا كله ومركز ع حاجة واحدة بس وهو قضية شيخ الأزهر ...
اشمعني لما ساركوزي كلمته ع الحجاب قاله **لا* الاسلام بيؤمن بالحرية الشخصية واحنا مش بنفرض الحجاب ...
اقتباس:
زي ما قلت قبل كدا موضوعي لمصلحته مين دا كله ؟؟


لمصلحة مين ان لما واحد مسيحي يتخانق مع مسلم يفضحوا الدنيا ف الاعلام
مع ان بتبقي مشكلة بسيطة ؟؟
اقتصاد مصري في ايد الاجانب خاضعين ليهم .. امشوا شمال..ماشي..
يمين .. ماشي ...
خلي اعلامك لينا احنا بس سيبكم من القدس خليكم في ملهي عن حاجة بتاعتنا
فلسطين
الحاج ابومازن ان بيقول:: (ودموع التمسايح تملأ عينه)
أنا غلطت ياجماعة انا كان في نيتي انقاش تقرير غولد ستون بس معلش
غلطت
(ياسلام .. ع دا غلط .. دبح الفلسطنين ... قلتهم مليون مرة .. كان بيشوف الاطفال والنساء ع التليفزيون بيصرخوا ولا حياة لمن تنادي )
حرب بين فتح وحماس بدل ما يتحدوا عمالين يشتموا ف بعض ويضربوا
حرب داخليه في حماس
المشكلة ان حماس وفتح عايشيين في رغد من العيش ومش همامهم الا نفسهم
طعام فاسد بيوصل للضفة الغربية من قبل فلسطنين بيتعاونوا مع اليهود
لمصلحة مين .؟؟؟
:::
بلد عربية مسلمة
تمنع الراجل المسلم انه يتجوز 4
ممكن يمشي في سكه غلط يتجوز عرفي ولا انه يتجوز ع امراته
حتي واحد ة
بيمنعوا شرع ربنا عشان تنتشر الفساد في الأرض
بس لمصلحة مين
بلد مسلمة علمانية
معلش احنا هنفصل الدين عن الدولة
قطر
قواعد جوية امريكية موجودة فيها
مصر دي بلد عميلة هي السبب
في اللي بيحصل
(ع راي المثل مقدروش ع اسرائيل.. هيمسكوا في مصر)
الأمثلة عديدة
بس عايزين سنين عشان نحكيها
اما حكاية نحسها مش عارفة هنحتاج اد ايه !!!
طيب انا طبعا قبل ما اكتب الكلام دا كنت بكلم ناس بعزهم عن المواضيع دي
اتناقشنا كثير بس الكلام اللي مش قادرة انساه من كلامهم
:::ملكيش دعوة بالسياسية .... مش هتستحمي ساعة في أمن الدولة ..
(ولا حتي ثانية )تخاريف كيبوردية!!!
دلوقتي الناس اللي عايزة البلد تبقي كويسة هي اللي هتتمسك امن دول والثانية اللي بتخرب لا
بيعلموناتخاريف كيبوردية!!! الخوف عايزين جنب الحيطة دايما
المهم كنت عايزة اقول ان كل اللي بيحصل في الوطن العربي دا
مش من فراغ مصر دولة قوية لما تبقي متجانسة داخليا
الاسلام اقوي لما يبقي فيه اسلام في الدولة ...!!!
والعرب قوي عظمي لا مثيل لها بس لما يتحدوا ويسيبوا الحاجات السلبية دي ع جنب ...
ياجماعة مش مفروض نستسلم لازم نبقي ناس مأثرة لازم نعرف دينا وحقونا وواجباتنا بس مش نكون متعصبين نكون فيه تسامح
وبعدين لما نطور من نفسنا نقدر نطور في المجتمع
فلشنا أدامنا اهلنا
فشلنا ادامنا اصحابنا
فشلنا ادامنا اولادنا المستقبليين تخاريف كيبوردية!!!
يلا بقي
في رعاية الله
منقول



johvdt ;df,v]dm!!!

  #2  
قديم 21-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2007
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : MANSOURA
المشاركـــــات :  7,286
افتراضي

بجد تسلم ايدك
وليا الشرف إنى أول من يرد عالتوبيك الجميل ده
تقبلى مرورى

  #3  
قديم 21-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : Э ģ Ұ ρ Ŧ Sant Fatima
المشاركـــــات :  22,522
افتراضي

دي سيـــاســات بتقوم بيهــا الدول الاجنـبيه
واحنــا بنساعد في كده
تسلم ايدك عالطرح الجمــيل
  #4  
قديم 21-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : only with my dreams
المشاركـــــات :  1,452
افتراضي

(ع راي المثل مقدروش ع اسرائيل.. هيمسكوا في مصر)

هههههههههههههههه

جامده اوووووووووى
  #5  
قديم 21-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Mar 2009
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : 알 수없는
المشاركـــــات :  10,232
افتراضي

ثووووكنن قلبتووو ع التوبيك^^
لآننحرم زديدك,,ْ~
  #6  
قديم 22-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : NeVeRLanD
المشاركـــــات :  642
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled moustafa مشاهدة المشاركة
بجد تسلم ايدك

وليا الشرف إنى أول من يرد عالتوبيك الجميل ده
تقبلى مرورى
مشكور لمرورك
دمت بخير
  #7  
قديم 22-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : NeVeRLanD
المشاركـــــات :  642
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris man مشاهدة المشاركة
دي سيـــاســات بتقوم بيهــا الدول الاجنـبيه

واحنــا بنساعد في كده

تسلم ايدك عالطرح الجمــيل
مشكور لمرورك
دمت بخير
  #8  
قديم 22-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : NeVeRLanD
المشاركـــــات :  642
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brave_dentist مشاهدة المشاركة
(ع راي المثل مقدروش ع اسرائيل.. هيمسكوا في مصر)

هههههههههههههههه

جامده اوووووووووى
مشكورة لمرورك
دمتى بهنا
  #9  
قديم 22-10-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Aug 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : NeVeRLanD
المشاركـــــات :  642
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~●▫k!ḿ ħέε sџή▫●~ مشاهدة المشاركة
ثووووكنن قلبتووو ع التوبيك^^
لآننحرم زديدك,,ْ~
مرورك نورنى
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
تخاريف, كيبوردية!!!

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 08:07 PM.


vBulletin® v3.8.8 Alpha 1, Copyright ©2000-2019
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات كذا ميزا
تحميل العاب كاملة 2013 تحميل برامج كاملة 2013 تحميل نسخة ويندوز تحميل خطوط جديدة 2013 العاب موبايل جديدة 2013
تحميل العاب 2013 وداعا لقطع النت بوستات حب كلام عتاب اكواد كول تون موبينيل 2013
تردد قناة الناس رسايل صور فلانتين تحميل لعبة gta san andreas اتارى زمان
نكت على البنات الحمل في المنام تحميل لعبة سبايدر مان كلام رومانسى حزين تحميل فايرفوكس 2013
مصراوي جيكس نكت قبيحة تحميل لعبة ميدل تحميل لعبة سبايدر مان 2 نسخ ويندوز 2013

Content Relevant URLs by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110