المجلة المنتدى التحكم التسجيل اتصل بنا

صحة - طب بديل - تغذية - العلاج بالأعشاب صحة - طب بديل - تغذية - العلاج بالأعشاب - معرفة الامراض المنتشره وكيفية التعامل معها

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #1  
قديم 08-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : فى مملكتى الخاصة مع محمد منير وكاظم السااااهر
المشاركـــــات :  5,551
::Bd17uh:: الشخير ............ يفصل بين العشاق

واحد من بين كل خمسة من المتزوجين والعشاق في بريطانياينام وحيدا بسبب عادات النومالمزعجة واولاها

الشخير....ووجدت دراسة ان الشخيركان السبب الاول وراء دفع هؤلاء للنوم منفصلين .تلاه احتكار اغطية

السرير ثم التحكم في اكبر مساحة من الاسرة فالضرب العنيف الناجم عن تحريك الايدي بصورة لاشعورية

خلال النوم........واشارت الى ان الشجار الناجم عن العادات المزعجة خلال فترة النوم قاد الى ازدياد عدد

غرف النوم المنفصلة في بيوت العشاق والمتزوجين وارتفاع معدلات الانفصال والطلاق بينهم.............

واوضحت الدراسة ان 30%من العشاق انفصلوو7% من المتزوجين طلقوا نتيجة الشجار الناجم عن الشخير

وغيره من عادات النوم المزعجة..............



hgaodv >>>>>>>>>>>> dtwg fdk hguahr

  #2  
قديم 08-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jul 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : في رحاب الله
المشاركـــــات :  775
افتراضي

طب وبعدين يا زهرة في المشكلة دى طب ده في بريطانيا امال في مصر بقي أكيد النسبة أكبر ولا ايه رأيك
طب مفيش حل للشخير ده
وميرسي ليكي يا قمر على موضوعك

  #3  
قديم 09-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : فى مملكتى الخاصة مع محمد منير وكاظم السااااهر
المشاركـــــات :  5,551
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emy_79_2008 مشاهدة المشاركة
طب وبعدين يا زهرة في المشكلة دى طب ده في بريطانيا امال في مصر بقي أكيد النسبة أكبر ولا ايه رأيك:icon2124:

طب مفيش حل للشخير ده
وميرسي ليكي يا قمر على موضوعك

هوة طبعا النسبة اكبر بس مفيش حل الا انة الواحد يعمل غرفتين نوم وخلاص

هههههههههههه دة حلى نورتى يا عسل
  #4  
قديم 10-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Jan 2009
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : بعيد لكن لست بعيد عنها
المشاركـــــات :  5,450
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههه
على كده مفيش حد هيتجوز فى الصعيد
دول عندهم فلوكرات شعبيه بالليل

هههههههههه
نايس توبيك يا قمرنا
  #5  
قديم 10-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : فى مملكتى الخاصة مع محمد منير وكاظم السااااهر
المشاركـــــات :  5,551
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jaguar_mero مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههه

على كده مفيش حد هيتجوز فى الصعيد
دول عندهم فلوكرات شعبيه بالليل

هههههههههه
نايس توبيك يا قمرنا

ههههههههههه احسن بردو اهوة نحدد النسل
  #6  
قديم 10-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Oct 2008
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : {} رصـــــــــــــــيـــــــــــــــف نـــــــــ5ــــــــمــــــــــره {}
المشاركـــــات :  2,673
افتراضي

هههههههههههههههههههههههه

نايس يا زهره
  #7  
قديم 10-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : فى مملكتى الخاصة مع محمد منير وكاظم السااااهر
المشاركـــــات :  5,551
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foka2009 مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههه



نايس يا زهره

والله شكلك من الى حيجيب غرفتين نوم هههههههه

نورت يا جميل
  #8  
قديم 10-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Dec 2006
الجنـــــــــــس : ذكر
مكان الإقـامـة : مصر
المشاركـــــات :  5
افتراضي

يا زهرة خافي علي نفسك من الصعايدة
لانك بتشيعي بلبلة وهتخلي كل واحد هيجيب غرفتين نوم
وبعدين خدي بالك الصعايدة مبيهمهومشي غرف نوم ههههههههههههههههههههههههههه
تحياتي الادريجي
  #9  
قديم 10-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Nov 2008
الجنـــــــــــس : female
مكان الإقـامـة : فى مملكتى الخاصة مع محمد منير وكاظم السااااهر
المشاركـــــات :  5,551
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الادريجي مشاهدة المشاركة
يا زهرة خافي علي نفسك من الصعايدة

لانك بتشيعي بلبلة وهتخلي كل واحد هيجيب غرفتين نوم
وبعدين خدي بالك الصعايدة مبيهمهومشي غرف نوم ههههههههههههههههههههههههههه
تحياتي الادريجي


طاب لية كدا بقى انا حخلى المنتدى يعملى حراسة وخلاص
  #10  
قديم 11-03-2009

الملف الشخصي
تاريخ التسجيل : Sep 2007
الجنـــــــــــس : male
مكان الإقـامـة : مجلس الدولة
المشاركـــــات :  9,547
افتراضي

ههههههههههه
انا فهمت المثل اللى بيقول ان جه الجوازمن الباب نط العشق مش الشباك شكرا على المجهود
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 07:05 AM.


vBulletin® v3.8.8 Alpha 1, Copyright ©2000-2019
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات كذا ميزا
تحميل العاب كاملة 2013 تحميل برامج كاملة 2013 تحميل نسخة ويندوز تحميل خطوط جديدة 2013 العاب موبايل جديدة 2013
تحميل العاب 2013 وداعا لقطع النت بوستات حب كلام عتاب اكواد كول تون موبينيل 2013
تردد قناة الناس رسايل صور فلانتين تحميل لعبة gta san andreas اتارى زمان
نكت على البنات الحمل في المنام تحميل لعبة سبايدر مان كلام رومانسى حزين تحميل فايرفوكس 2013
مصراوي جيكس نكت قبيحة تحميل لعبة ميدل تحميل لعبة سبايدر مان 2 نسخ ويندوز 2013

Content Relevant URLs by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110